Laureată a Galei Performanței și Excelenței, Alexandra Șurtea Preda- Manager General al Spitalulului Privat MaDonna Maria din Craiova, ne aduce primavara de pe coperta revistei „#Femeia de azi”

0
1247

În România se întâmplă și lucruri minunate ce merită să fie promovate și luate ca exemplu, chiar dacă vin din mediul privat, precum campanii de conștientizare, comunicare și educație medicală privind sănătatea femeii inițiată de Alexandra Șurtea Preda si desfășurată în perioada 1-31 Martie în fiecare an: “Spitalul MaDonna Maria Craiova a demarat Campania „Sunt femeie! Și am grijă de mine“ încă de acum doi ani. Deja la a III-a ediție, anul acesta, campania noastră, unică la nivel național, se bucură de un real succes. Ea constă în oferirea de consultații ginecologice gratuite și recoltare de analize specifice pentru toate femeile, pe toată durata lunii martie, Luna Femeii. Sute de femei iau parte la aceasta campanie anual. Tot ce trebuie să facă este să-și manifeste intenția printr-o programare telefonică efectuată în prealabil și să se prezinte la noi cu un act de identitate.

Nu există niciun cost ascuns.

Totul este gratuit, pentru că în acest fel am configurat acest program încă de la început. Este o campanie de educare, conștientizare și diagnosticare a posibilelor infecții feminine prin care încercăm să anulăm efectele automedicației și teama de a merge la medic. Prevenția salvează vieți. Iar tratamentele inovatoare și aparatura unică pe care le au la dispoziție medicii spitalului MaDonna Maria fac totul mult mai facil. Spitalul nostru intenționează să demareze și alte inițiative, care cu siguranță vor ajuta comunitatea, iar aceste proiecte le voi face cunoscute la momentul oportun.”

Mai multe descoperiti în interviul acordat revistei #FemeiadeAzi, ce se găsește la toate punctele de difuzare a presei până miercuri, 6 Martie. Grăbiți-vă să o luați ! Merită citită! – Maternitatea MaDonna Maria Craiova