Armele nutriționistului cu cele mai bune rezultate : Cântarul și centimetrul. Dieta recomandată de Daniela Nicola cea care ne învață cum să slăbim sănătos!

0
1826

Dieta recomandată este de obicei personalizată dar nutriționistul nostru ne prezintă câteva sfaturi generale.

Dacă dorim să slabim într-un mod sănătos și fără să ținem cură de slăbire radicală sau rapidă, ne recomandă câteva secrete pe care le enumăram mai jos. Daniela Nicola spune că trebuie să urmăm pe termen lung și fară abateri câteva sfaturi:

1. Dacă dorim să slăbim sănătos este bine să diminuăm cât mai mult consumul de făinoase și alimente grase, îndeosebi cele de origine animală: unt, smântâna, brânză grasă, carne roșie. Să excludem din dietă noastră grăsimile hidrogenate (margarine, produse de patiserie), îndulcitorii, aditivii alimentari și dacă dorim să slăbim sănătos este bine să diminuăm cât mai mult consumul de făinoase și alimente grase, îndeosebi cele de origine animală: unt, smântâna, brânză grasă, carne roșie. Să excludem din dietă noastră grăsimile hidrogenate (margarine, produse de patiserie), îndulcitorii, aditivii alimentari și conservanții, sosurile procesate și frumos ambalate de la supermarket. Acestea sunt sfaturi recomandate nu numai pentru slăbire ci și pentru sănătate pe termen lung.

2. Să bem cât mai puține băuturi îndulcite carbogazoase. Hai să spunem mai bine că cel mai sănătos este să nu bem.. deloc băuturi îndulcite. Băuturile carbogazoase conțin foarte mult zahăr. Alegeți o apa plată în loc de cola atunci când ieșiți în oraș sau sunteți la birou ori acasă. Sucurile naturale trebuie diluate cu apa plată pentru că, chiar dacă nu au adaos de zahăr, fiind destul de concentrate, cresc brusc nivelul insulinei.

3. Trebuie să diminuăm drastic zaharurile și carbohidrații simpli, foarte rafinați industrial. Aceștia au că efect creșterea nivelului insulinei care favorizează creșterea țesuturilor adipoase ale organismului. Avem voie totuși să mâncăm din când în când câte două pătratele de ciocolată neagră (recomandabilă fiind cea cu peste 80% cacao). Sigur, la acest capitol intră și interdicția de a mai pune două cubulețe de zahăr în cafea alături de interdicția de a mai mânca prăjituri sau biscuiți. În cafea putem pune ștevia pentru îndulcire naturală.

4. Dacă dorim să slăbim și să fim sănătoși este recomandat să renunțăm de tot la produsele de patiserie (sunt realizate cu margarine care îngrășa îngrozitor de mult) și la făinoase în general.

5. Să renunțăm la pâinea albă! Cură de slăbire fără pâine este în vogă de foarte mult timp dar nu înseamnă că dacă mâncăm fără pâine vom slăbi imediat. Nu recomandăm cură de slăbire fără pâine ci dietă cu pâine sănătoasă! Este recomandat să mâncăm pâine integrală din alte cereale decât grâu. Această are un conținut glicemic mai redus. Pentru mai multe detalii privind alternativă la clasică pâine albă, citiți articolul » Pâinea din făină integrală de secară – calități și beneficii.

6. Exclus prăjeli!!! Nu mai mâncați deloc prăjeli!

7. Este recomandat să alegem alimente cu indice glicemic redus care țin de foame: leguminoase, fructe cu IG mic, fasole albă, fasole verde, spanac, linte. Să mâncăm cât mai multe legume, fructe moderat și să diminuăm consumul de carne. Nu combinați carnea cu cartofi sau orez! Combinați carnea cu legume (altele decât cartofii și morcovii).
O idee principală a dietei Montignac este bazată pe modul cum se combină alimentele. Astfel, se combină alimentele din grupă A – carnea (fiartă sau la grătar), ouăle, peștele, brânză de vaci degresata, sau alte lactate cu grupă B – legumele fără amidon. Niciodată nu se combină alimentele din grupă A cu cele din grupă C – cereale, cartofi, orez, paște, sau porumb. Și acestea tot cu legume se combină.

Concluzie: alimentele din grupă B (legumele cu excepția cartofilor) se pot combină cu orice altceva. Alimentele din grupă A și grupă C nu trebuie niciodată combinate între ele!
8. Să limităm consumul de cartofi și banane la o porție la două trei zile. A nu se înțelege că trebuie eliminate din alimentație pentru că aceste două alimente oferă și beneficii indubitabile. Trebuie numai să le mâncăm mai rar cu atât mai mult cu cât în societatea de astăzi cartoful este prea des regăsit în dietă zilnica…

9. Să bem cât mai multă apa. Îndeosebi ceaiul verde este recomandat într-o dietă sănătoasă căci are efecte benefice asupra metabolismului! Trebuie să ne formăm un obicei din a bea ceai verde dimineață sau cafea cu antioxidanți. Ceaiul verde conține și el cofeină. Luați ceai la serviciu cu dvs. Nu va păcăliți însă! Nu vorbim despre ceaiul verde îmbuteliat pe care îl găsim în comerț (nu dăm nume de mărci) pentru că acela este post procesat și mult îndulcit fapt ce îl face nesănătos. Vorbim de ceaiul verde realizat din apa fiartă cu plante.

10. Să evităm „ciugulitul” – acesta nu duce decât către dezordine în organism și perturba senzația de foame în defavoarea planurilor de a slăbi. Asta nu înseamnă că nu avem voie să luăm gustări sănătoase între meșe. Exemple de gustări sănătoase: 10 migdale sau o mână de nuci (sau caju, alune de pădure, oleaginoase în general), fructe deshidratate.

11. Să menținem ritmul meselor. Sfat: mâncați puțin, fără grabă, va mai opriți intenționat un minut două, dați farfuria la o parte măcar pentru o clipă. Trebuie să încercam să respectăm ore fixe de masă.

12. Să gătim acasă sau să comandăm la restaurant legume că garnitură în loc de cartofi sau orez. Să mâncăm multe salate cu roșii, castraveți, ardei gras, ceapă, salată verde. Să ne abținem de la cărnița grasă și să alegem carnea slabă de pui sau curcan. Să înlăturăm pielea de pe carnea de pasăre. Să mâncăm porții medii și mici.

13. Trebuie să fim consecvenți în decizia de a mânca sănătos, să respectăm principiile dietei optime tot timpul!

Dacă tot nu slăbiți înseamnă că ați trișat totuși pe undeva… Puteți privi sfaturile de mai sus și că pe un mod de viață sau că pe un mod de a avea o siluetă ideală în permanență, fără salturi stil yo-yo, când mai slăbi!

Rezultatele clienților ei sunt de-a dreptul spectaculose. Recordul în materie de slăbit l-a stabilit un bărbat care a reușit să slăbească 80 de kg.

„Nu putea să meargă,nu se putea urcă pe cantar! Dar a avut o voința de fier! Un alt caz este legat de doi frați minori care aveau mari probleme cu greutatea! Părinții au pus lacăt pe ușă frigiderului la propriu. Eu nu vreau că cei care vin aici să-mi știe de frică, ci să conștientizeze că mai presus de orice este sănătatea! Când ai atâtea kilograme peste greutatea optimă este clar că-ncep și problemele de sănătate.Încredere, determinare, voința și multă sinceritate față de noi înșine-secretul unor rezulate foarte bune” ne-a declarat nutriționistul Daniela Nicola!